25@KISI'2019 NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.
typ projektu: klasyczny
edycja: 2019
liczba studentów w projekcie 3 - 5
kierownik: -
NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.

Celem Projektu NlightVR™ jest stworzenie wirtualnego świata w połączeniu z biofeedbackiem. Do zadań projektu grupowego będzie należeć implementacja, dokumentacja techniczna i wizualizacja części scenariusza opracowanego przez interdyscyplinarny zespół medyczny.
Partnerem Projektu jest Akademia Walki z Rakiem w Gdańsku. Liderem Projektu jest Nlightnin Production Sp. z o.o. w Sopocie.
- Wykorzystywane narzędzia i technologie:
- silnik czasu rzeczywistego Unreal Engine 4 (C++, Blueprints)
- Hełmy Wirtualnej Rzeczywistości
- przydatne biosensory (np. EEG, pulsomierze)
- gotowe assety i biblioteki, będące w zasobach firmy.
Dodatkowy Opis:
Rozbudowa Skryptu automatyzującego integrację urządzeń +zebranie i przygotowanie (własnych) danych EEG do analizy emocji
- wymaga podpisania zgody na przetwarzanie danych
biometrycznych.
- Automatyczne sparowanie biosensorów z komputerem i środowiskiem
Unreal Engine 4.
- sprawdzanie czy status urządzenia (włączony/połączony)
- sprawdzanie jakości połączenia w czasie rzeczywistym
- nagranie wielu próbek sygnału EEG podczas różnych czynności i
stanów emocjonalnych
- przygotowanie danych do analizy
- zadanie dodatkowe: analiza własnych danych.
Członkowie zespołu
Plakat
Semestr 1 : Brak plakatu |
Semestr 2 : Brak plakatu |
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |