25@KISI'2019 NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.

typ projektu: klasyczny

edycja: 2019

liczba studentów w projekcie 3 - 5

kierownik: -


NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.




Celem Projektu NlightVR™ jest stworzenie wirtualnego świata w połączeniu z biofeedbackiem. Do zadań projektu grupowego będzie należeć implementacja, dokumentacja techniczna i wizualizacja części scenariusza opracowanego przez interdyscyplinarny zespół medyczny.
Partnerem Projektu jest Akademia Walki z Rakiem w Gdańsku. Liderem Projektu jest Nlightnin Production Sp. z o.o. w Sopocie.

  • Wykorzystywane narzędzia i technologie:

    • silnik czasu rzeczywistego Unreal Engine 4 (C++, Blueprints)

    • Hełmy Wirtualnej Rzeczywistości

    • przydatne biosensory (np. EEG, pulsomierze)

    • gotowe assety i biblioteki, będące w zasobach firmy.


    Dodatkowy Opis:

    Rozbudowa Skryptu automatyzującego integrację urządzeń +
    zebranie i przygotowanie (własnych) danych EEG do analizy emocji

    - wymaga podpisania zgody na przetwarzanie danych
    biometrycznych.
    - Automatyczne sparowanie biosensorów z komputerem i środowiskiem
    Unreal Engine 4.
    - sprawdzanie czy status urządzenia (włączony/połączony)
    - sprawdzanie jakości połączenia w czasie rzeczywistym
    - nagranie wielu próbek sygnału EEG podczas różnych czynności i
    stanów emocjonalnych
    - przygotowanie danych do analizy
    - zadanie dodatkowe: analiza własnych danych.



    Członkowie zespołu

    Plakat

    Semestr 1 : Brak plakatu
    Semestr 2 : Brak plakatu

    Prezentacja / Dokumentacja

    Semestr 1 : Brak prezentcji
    Semestr 2 : Brak prezentcji