26@KISI'2019 NlightVR™ - Przerobienie gotowego projektu w Unreal Engine 4 na wersje mobilną

typ projektu: klasyczny

edycja: 2019

liczba studentów w projekcie 3 - 5

kierownik: -


NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.



Celem Projektu NlightVR™ jest stworzenie wirtualnego świata w połączeniu z biofeedbackiem. Do zadań projektu grupowego będzie należeć implementacja, dokumentacja techniczna i wizualizacja części scenariusza opracowanego przez interdyscyplinarny zespół medyczny.
Partnerem Projektu jest Akademia Walki z Rakiem w Gdańsku. Liderem Projektu jest Nlightnin Production Sp. z o.o. w Sopocie.

  • Wykorzystywane narzędzia i technologie:

    • silnik czasu rzeczywistego Unreal Engine 4 (C++, Blueprints)

    • Hełmy Wirtualnej Rzeczywistości

    • przydatne biosensory (np. EEG, pulsomierze)

    • gotowe assety i biblioteki, będące w zasobach firmy.


    Dodatkowy Opis:

    Przerobienie gotowego projektu w UE4 na wersje mobilną

    - okrojenie i optymalizacja zdarzeń z wersji desktop
    - przeniesienie/dostosowanie blueprintów
    - przygotowanie mobilnego systemu teleportacji z miejsca na miejsce w VR:
    - zaprogramowanie gotowych portali do teleportacji po spojrzeniu i załadowaniu całego przenosi nas do następnej lokacji - może to być najważniejsze wyzwanie dla wersji mobilnej.

    Członkowie zespołu

    Plakat

    Semestr 1 : Brak plakatu
    Semestr 2 : Brak plakatu

    Prezentacja / Dokumentacja

    Semestr 1 : Brak prezentcji
    Semestr 2 : Brak prezentcji