26@KISI'2019 NlightVR™ - Przerobienie gotowego projektu w Unreal Engine 4 na wersje mobilną
typ projektu: klasyczny
edycja: 2019
liczba studentów w projekcie 3 - 5
kierownik: -
NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.

Celem Projektu NlightVR™ jest stworzenie wirtualnego świata w połączeniu z biofeedbackiem. Do zadań projektu grupowego będzie należeć implementacja, dokumentacja techniczna i wizualizacja części scenariusza opracowanego przez interdyscyplinarny zespół medyczny.
Partnerem Projektu jest Akademia Walki z Rakiem w Gdańsku. Liderem Projektu jest Nlightnin Production Sp. z o.o. w Sopocie.
- Wykorzystywane narzędzia i technologie:
- silnik czasu rzeczywistego Unreal Engine 4 (C++, Blueprints)
- Hełmy Wirtualnej Rzeczywistości
- przydatne biosensory (np. EEG, pulsomierze)
- gotowe assety i biblioteki, będące w zasobach firmy.
Dodatkowy Opis:
Przerobienie gotowego projektu w UE4 na wersje mobilną- okrojenie i optymalizacja zdarzeń z wersji desktop
- przeniesienie/dostosowanie blueprintów
- przygotowanie mobilnego systemu teleportacji z miejsca na miejsce w VR:
- zaprogramowanie gotowych portali do teleportacji po spojrzeniu i załadowaniu całego przenosi nas do następnej lokacji - może to być najważniejsze wyzwanie dla wersji mobilnej.
Członkowie zespołu
Plakat
Semestr 1 : Brak plakatu |
Semestr 2 : Brak plakatu |
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |