27@KISI'2019 NlightVR™ - Wersja bez kontrolerów - dla osób niepełnosprawnych i o ograniczanej ruchowości.
typ projektu: klasyczny
edycja: 2019
liczba studentów w projekcie 3 - 5
kierownik: -
NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.

Celem Projektu NlightVR™ jest stworzenie wirtualnego świata w połączeniu z biofeedbackiem. Do zadań projektu grupowego będzie należeć implementacja, dokumentacja techniczna i wizualizacja części scenariusza opracowanego przez interdyscyplinarny zespół medyczny.
Partnerem Projektu jest Akademia Walki z Rakiem w Gdańsku. Liderem Projektu jest Nlightnin Production Sp. z o.o. w Sopocie.
- Wykorzystywane narzędzia i technologie:
- silnik czasu rzeczywistego Unreal Engine 4 (C++, Blueprints)
- Hełmy Wirtualnej Rzeczywistości
- przydatne biosensory (np. EEG, pulsomierze)
- gotowe assety i biblioteki, będące w zasobach firmy.
Dodatkowy Opis:
Wersja bez kontrolerów - dla osób niepełnosprawnych i o ograniczanej ruchowości.- przygotowanie blueprintu np. sfery, która będzie się ładować np.5 sekund i wywoływać event - do customowego programowania potem
- teleportacja przez portale po załadowaniu (patrzenie przez X sekund np. kółko się powiększa aż wypełni cały teleport)
- podnoszenie elementów przez patrzenie, wrzucanie przez patrzenie w kierunku celu (np. ogniska - podniesiony wcześniej element dąży w kierunku celu)
- upuszczanie elementów - gdy chcemy anulować podnoszenie
- teleportacja w konkretne miejsca w ramach zdarzenia - zadane z góry lokacje, ładowanie przeniesienia
Członkowie zespołu
Plakat
Semestr 1 : Brak plakatu |
Semestr 2 : Brak plakatu |
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |