27@KISI'2019 NlightVR™ - Wersja bez kontrolerów - dla osób niepełnosprawnych i o ograniczanej ruchowości.

typ projektu: klasyczny

edycja: 2019

liczba studentów w projekcie 3 - 5

kierownik: -


NlightVR™ - wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w połączeniu z biosensorami.




Celem Projektu NlightVR™ jest stworzenie wirtualnego świata w połączeniu z biofeedbackiem. Do zadań projektu grupowego będzie należeć implementacja, dokumentacja techniczna i wizualizacja części scenariusza opracowanego przez interdyscyplinarny zespół medyczny.
Partnerem Projektu jest Akademia Walki z Rakiem w Gdańsku. Liderem Projektu jest Nlightnin Production Sp. z o.o. w Sopocie.

  • Wykorzystywane narzędzia i technologie:

    • silnik czasu rzeczywistego Unreal Engine 4 (C++, Blueprints)

    • Hełmy Wirtualnej Rzeczywistości

    • przydatne biosensory (np. EEG, pulsomierze)

    • gotowe assety i biblioteki, będące w zasobach firmy.


    Dodatkowy Opis:

    Wersja bez kontrolerów - dla osób niepełnosprawnych i o ograniczanej ruchowości.

    - przygotowanie blueprintu np. sfery, która będzie się ładować np.5 sekund i wywoływać event - do customowego programowania potem
    - teleportacja przez portale po załadowaniu (patrzenie przez X sekund np. kółko się powiększa aż wypełni cały teleport)
    - podnoszenie elementów przez patrzenie, wrzucanie przez patrzenie w kierunku celu (np. ogniska - podniesiony wcześniej element dąży w kierunku celu)
    - upuszczanie elementów - gdy chcemy anulować podnoszenie
    - teleportacja w konkretne miejsca w ramach zdarzenia - zadane z góry lokacje, ładowanie przeniesienia

    Członkowie zespołu

    Plakat

    Semestr 1 : Brak plakatu
    Semestr 2 : Brak plakatu

    Prezentacja / Dokumentacja

    Semestr 1 : Brak prezentcji
    Semestr 2 : Brak prezentcji