29@KISI'2019 Wpływ czynników psychologicznych i technologicznych na poziom zanurzenia w wirtualnej rzeczywistości

typ projektu: klasyczny

edycja: 2019

liczba studentów w projekcie 3 - 5

kierownik: -


Celem projektu jest identyfikacja czynników psychologicznych i technologicznych wspomagających poziom zanurzenia w wirtualnej rzeczywistości. Dotychczasowe badania pokazały, że istotnym czynnikiem osobowościowym jest na przykład poziom podatności na fantazję. Proponowany projekt, realizowany we współpracy ze studentami psychologii, pozwoliłby odpowiedzieć na pytanie, czy są takie aspekty wirtualnej rzeczywistości, które powodują, że ludzie będą w mniejszym lub większym stopniu odczuwać zanurzenie w wirtualnym świecie. Jednym z takich czynników są na przykład przeżywane emocje, czy też obecność własnego awatara w wirtualnym świecie. Projekt umożliwiłby przeprowadzenie badań psychologicznych, z użyciem narzędzi kwestionariuszowych, które dałyby odpowiedź, kiedy takie zanurzenie jest możliwe w najsilniejszym stopniu.

Członkowie zespołu

Plakat

Semestr 1 : Brak plakatu
Semestr 2 : Brak plakatu

Prezentacja / Dokumentacja

Semestr 1 : Brak prezentcji
Semestr 2 : Brak prezentcji