29@KISI'2021 Gra 3D jako narzędzie do badań postaw społecznych
typ projektu: badawczy
edycja: 2021
liczba studentów w projekcie 1 - 10
kierownik: -
Celem projektu jest stworzenie narzędzia badawczego w
postaci aplikacji 3D w oparciu o dostarczony scenariusz oraz przeprowadzenie
badań empirycznych z wykorzystaniem aplikacji. Projekt będzie realizowany we współpracy
ze studentami gospodarki przestrzennej i/lub geografii Uniwersytetu Gdańskiego,
którzy przygotują scenariusz w konsultacji z grupą projektową.
Gotowa aplikacja ma być
narzędziem badawczym służącym analizie czynników wpływających na kształtowanie
postaw społecznych.
W ramach projektu wymagane jest przeprowadzenie
badań empirycznych z wykorzystaniem gry 3D (w oparciu o kwestionariusz
zaprojektowany przez studentów UG) oraz opracowanie wyników we współpracy ze studentami
UG.
Zadania do wykonania:
1.
Zapoznanie się z architekturą LZWP i technologią
tworzenia aplikacji dla jaskiń rzeczywistości wirtualnej LZWP
2.
Konsultacje ze studentami UG celem
zweryfikowania możliwości realizacji scenariusza gry
3.
Projekt i implementacja gry 3D wedle
uzgodnionego scenariusza
4.
Testy aplikacji
5.
Weryfikacja przydatności badawczej gry
6.
Badania empiryczne z wykorzystaniem aplikacji (przeprowadzane
we współpracy ze studentami UG).
Członkowie zespołu
Plakat
Semestr 1 : Brak plakatu |
Semestr 2 : Brak plakatu |
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |