29@KISI'2021 Gra 3D jako narzędzie do badań postaw społecznych

typ projektu: badawczy

edycja: 2021

liczba studentów w projekcie 1 - 10

kierownik: -


Celem projektu jest stworzenie narzędzia badawczego w
postaci aplikacji 3D w oparciu o dostarczony scenariusz oraz przeprowadzenie
badań empirycznych z wykorzystaniem aplikacji. Projekt będzie realizowany we współpracy
ze studentami gospodarki przestrzennej i/lub geografii Uniwersytetu Gdańskiego,
którzy przygotują scenariusz w konsultacji z grupą projektową.

Gotowa aplikacja ma być
narzędziem badawczym służącym analizie czynników wpływających na kształtowanie
postaw społecznych.

W ramach projektu wymagane jest przeprowadzenie
badań empirycznych z wykorzystaniem gry 3D (w oparciu o kwestionariusz
zaprojektowany przez studentów UG) oraz opracowanie wyników we współpracy ze studentami
UG.

 

Zadania do wykonania:

1.     
Zapoznanie się z architekturą LZWP i technologią
tworzenia aplikacji dla jaskiń rzeczywistości wirtualnej LZWP

2.     
Konsultacje ze studentami UG celem
zweryfikowania możliwości realizacji scenariusza gry

3.     
Projekt i implementacja gry 3D wedle
uzgodnionego scenariusza

4.     
Testy aplikacji

5.     
Weryfikacja przydatności badawczej gry

6.     
Badania empiryczne z wykorzystaniem aplikacji (przeprowadzane
we współpracy ze studentami UG).

 

Członkowie zespołu

Plakat

Semestr 1 : Brak plakatu
Semestr 2 : Brak plakatu

Prezentacja / Dokumentacja

Semestr 1 : Brak prezentcji
Semestr 2 : Brak prezentcji