30@KISI'2021 Gra VR przeznaczona do rehabilitacji w dystrofii mięśniowej Duchenne'a
typ projektu: badawczy
edycja: 2021
liczba studentów w projekcie 1 - 10
kierownik: -
Celem projektu jest opracowanie zręcznościowej gry rzeczywistości wirtualnej (CAVE, gogle VR) sterowanej ruchami rąk (początkowo za pomocą kontrolera trzymanego w dłoni, docelowo z wykorzystaniem haptycznego egzoszkieletu opracowanego na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej). Przygotowana gra miałaby stanowić atrakcyjne narzędzie rehabilitacji dla młodych pacjentów chorujących na dystrofię mięśniową Duchenne'a.
Hipoteza badawcza: wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w rehabilitacji spowalnia znacząco w porównaniu z innymi metodami postępy dystrofii mięśniowej Duchenne'a (przewidziana współpraca z Gdańskim Uniwersytetem Medycznym oraz z Wydziałem Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG).
Członkowie zespołu
Plakat
Semestr 1 : Brak plakatu |
Semestr 2 : Brak plakatu |
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |