12@KISI'2014 Wojny robotów - trójwymiarowa gra sieciowa typu FPS

typ projektu: klasyczny

edycja: 2014

liczba studentów w projekcie 3 - 5

kierownik: Jacek Mleczek


Celem projektu jest stworzenie trójwymiarowej gry sieciowej typu FPS (ang. first-person shooter), w której gracze sterują robotami łączącymi się w zespoły mające na celu wyeliminowanie z gry innych zespołów poprzez zniszczenie należących do nich robotów (możliwe również stopniowe niszczenie robotów). Gra będzie się toczyć na zróżnicowanym terenie bogatym w różnego rodzaju przeszkody (budynki), definiowanym w dodatkowo stworzonym edytorze map. Gra będzie pozwalała na wybór modelu robota, jego ulepszenie, zakup broni i doposażenie robota w plecak odrzutowy. Cechą charakterystyczną gry powinna być wysoka jakość generowanego obrazu (nowoczesne efekty graficzne). Dodatkową możliwością będzie zwiększenie zanurzenia uczestnika w grze poprzez wykorzystanie kasku Oculus Rift.

Członkowie zespołu

Jacek Mleczek
inż. Dariusz Komosiński
inż. Mariusz Wiśniewski
inż. Marcin Nowak

Plakat

Semestr 1 : Brak plakatu
Semestr 2 : Brak plakatu

Prezentacja / Dokumentacja

Semestr 1 : Brak prezentcji
Semestr 2 : Brak prezentcji