12@KISI'2014 Wojny robotów - trójwymiarowa gra sieciowa typu FPS
typ projektu: klasyczny
edycja: 2014
liczba studentów w projekcie 3 - 5
kierownik: Jacek Mleczek
Celem projektu jest stworzenie trójwymiarowej gry sieciowej typu FPS (ang. first-person shooter), w której gracze sterują robotami łączącymi się w zespoły mające na celu wyeliminowanie z gry innych zespołów poprzez zniszczenie należących do nich robotów (możliwe również stopniowe niszczenie robotów). Gra będzie się toczyć na zróżnicowanym terenie bogatym w różnego rodzaju przeszkody (budynki), definiowanym w dodatkowo stworzonym edytorze map. Gra będzie pozwalała na wybór modelu robota, jego ulepszenie, zakup broni i doposażenie robota w plecak odrzutowy. Cechą charakterystyczną gry powinna być wysoka jakość generowanego obrazu (nowoczesne efekty graficzne). Dodatkową możliwością będzie zwiększenie zanurzenia uczestnika w grze poprzez wykorzystanie kasku Oculus Rift.
Członkowie zespołu
Jacek Mleczek |
|
inż. Dariusz Komosiński |
|
inż. Mariusz Wiśniewski |
|
inż. Marcin Nowak |
|
Plakat
Semestr 1 : Brak plakatu |
Semestr 2 : Brak plakatu |
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |