34@KASK'2014 Rozpoznawanie gestów przy użyciu kamery głębi
typ projektu: klasyczny
edycja: 2014
liczba studentów w projekcie 3 - 5
kierownik: -
Firma CTAdventure.com rozwija swoją autorską technologię rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości. Jednym z głównych produktów trójmiejskiej spółki jest http://www.professor-why.pl Jest to gra edukacyjna, która za pomocą, wykonywanych w bezpieczny sposób, doświadczeń uczy chemii. Produkt wchodzi na rynek w kwietniu 2014, ale już teraz za swoją innowacyjność zbiera wyjątkowo dobre opinie.
Obecnie Professor Why™ wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality), która wymaga posiadania dowolnej kamerki internetowej oraz zestawu kart z nadrukowanymi znacznikami - https://vimeo.com/70925719. Kolejny etap rozwoju produktu to użycie wirtualnej rzeczywistości, gdzie za pomocą dłoni, użytkownik steruje wirtualnym rękoma i wykonuje doświadczenia chemiczne.
Celem projektu jest opracowanie algorytmu śledzenia dłoni za pomocą kamery głębi (np. Microsoft Kinect), która zapewnia informację 3D o otoczeniu. Śledzenie gestów musi odbywać się bez dodatkowych peryferiów (w tym jakichkolwiek rękawic i znaczników).
Uwaga! Po zakończeniu projektu oferujemy możliwość zatrudnienia.
Członkowie zespołu
Plakat
Semestr 1 : Brak plakatu |
Semestr 2 : Brak plakatu |
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |