11@KISI'2019 Pełna adaptacja silnika gier Unreal Engine do jaskiń rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej

typ projektu: klasyczny

edycja: 2019

liczba studentów w projekcie 3 - 5

kierownik: Łukasz Stalmirski


Celem pracy jest udoskonalenie pakietu programistycznego pozwalającego na tworzenie w środowisku Unreal Engine aplikacji 3D dla jaskini rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej. Pakiet powinien zapewniać synchronizację projekcji na poszczególne ekrany bez zauważalnych opóźnień, wizualizację 3D uwzględniającą efekt paralaksy (śledzenie uczestnika symulacji) i płynną współpracę z kontrolerami dostępnymi w jaskini (flystick). Pakiet powinien zostać odpowiednio udokumentowany włącznie z określeniem wymagań, które powinny spełniać biblioteki rozszerzające w przyszłości pakiet.

Członkowie zespołu

Błażej Steller
Łukasz Stalmirski
Karol Milewczyk

Prezentacja / Dokumentacja

Semestr 1 : Brak prezentcji
Semestr 2 : Brak prezentcji