11@KISI'2019 Pełna adaptacja silnika gier Unreal Engine do jaskiń rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej
typ projektu: klasyczny
edycja: 2019
liczba studentów w projekcie 3 - 5
kierownik: Łukasz Stalmirski
Celem pracy jest udoskonalenie pakietu programistycznego pozwalającego na tworzenie w środowisku Unreal Engine aplikacji 3D dla jaskini rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej. Pakiet powinien zapewniać synchronizację projekcji na poszczególne ekrany bez zauważalnych opóźnień, wizualizację 3D uwzględniającą efekt paralaksy (śledzenie uczestnika symulacji) i płynną współpracę z kontrolerami dostępnymi w jaskini (flystick). Pakiet powinien zostać odpowiednio udokumentowany włącznie z określeniem wymagań, które powinny spełniać biblioteki rozszerzające w przyszłości pakiet.
Członkowie zespołu
Błażej Steller |
|
Łukasz Stalmirski |
|
Karol Milewczyk |
|
Prezentacja / Dokumentacja
Semestr 1 : Brak prezentcji |
Semestr 2 : Brak prezentcji |