Menu
Dla Klienta
Pomoc
Kontakt
Przegląd
Projekty
Katedry
Klient
2023pb
2022pb
2021
Praktyka zawodowa 2020
2020 badawcza
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
Projekty opiekuna
1@KISI'2021 Rozpoznawanie położenia stóp na podłodze dużej jaskini rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej
2@KISI'2021 Trójwymiarowa wizualizacja danych medycznych
13@KISI'2021 Trening funkcji poznawczych z wykorzystaniem VR- czujność i szybkość przetwarzania informacji
14@KISI'2021 Trening funkcji poznawczych z wykorzystaniem VR- uwaga i pamięć operacyjna
15@KISI'2021 Trening funkcji poznawczych z wykorzystaniem VR - funkcje wzrokowo-przestrzenne
16@KISI'2021 Trening funkcji poznawczych z wykorzystaniem VR - pamięć werbalna
17@KISI'2021 Trening funkcji poznawczych z wykorzystaniem VR - pamięć wzrokowo-przestrzenna
18@KISI'2021 Trening funkcji poznawczych z wykorzystaniem VR - funkcje wykonawcze
19@KISI'2021 Identyfikacja drewna zabarwionego sinizną - klasyfikacja obrazów
22@KISI'2021 Wykonanie modelu 3D statku przy użyciu technik skanowania (skanerów)
23@KISI'2021 Opracowania wynikające z wykorzystania algorytmów śledzenia przepływów kierunkowych ruchu pieszego w rejonie pętli Oliwa.
24@KISI'2021 Wykonanie modelu 3D statku przy użyciu techniki fotogrametrii
26@KISI'2021 Chemiczny Escape Room
28@KISI'2021 Zastosowanie gamifikacji i technologii zanurzonej wizualizacji przestrzennej w planowaniu społecznym
29@KISI'2021 Gra 3D jako narzędzie do badań postaw społecznych
30@KISI'2021 Gra VR przeznaczona do rehabilitacji w dystrofii mięśniowej Duchenne'a
34@KISI'2021 Analiza sygnałów do inwestowania w papiery wartościowe na największych, światowych giełdach w oparciu o wskaźniki techniczne, wolumenowe i ilościowe.
Zgłoszone projekty
1@KISI'2021 Rozpoznawanie położenia stóp na podłodze dużej jaskini rzeczywistości wirtualnej w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej
2@KISI'2021 Trójwymiarowa wizualizacja danych medycznych
19@KISI'2021 Identyfikacja drewna zabarwionego sinizną - klasyfikacja obrazów
30@KISI'2021 Gra VR przeznaczona do rehabilitacji w dystrofii mięśniowej Duchenne'a
×
Loading...